Vaše nejčastější otázky

1) Jak si můžu být jistý, že jsem zvolil správný program?

Každou objednávku individuálně kontrolujeme a z uvedených údajů vyhodnotíme, zda je Vámi zvolený program odpovídající Vašim potřebám. V případě, že se kalorický výpočet liší od zvoleného programu, telefonicky s Vámi výběr konzultujeme.

 

2) Jaké potraviny mohu z jídelníčku vynechat?

  • seznam povolených vyjímek naleznete na našem webu v objednávce (u každého programu nabízime i vegetariánskou a bezlaktózovou variantu)
  • běžné výjimky:  ryby, mořské plody, houby, atd., více v objednávce

Bereme v úvahu preference klientů a snažíme se vyhovět individuálním požadavkům, bohužel to není vždy, z technologického hlediska, proveditelné. Na všech krabičkách jsou uvedeny alergeny, které jsou v jídle obsaženy a každý klient si tak na svou zodpovědnost určí vhodnost potravin.

3) Mohu si program upravit (rozdělit) podle sebe?

Programy jsou pevně stanoveny a není možné je upravovat nebo rozdělovat jinak, než je uvedeno v nabídce. Například program Family 15000kJ je určen pro 2 osoby, nelze jej tedy rozdělit na 3 menší porce apod.

 

4) Co dělat, když odjíždím na dovolenou či služební cestu?

Pokud potřebujete na určité dny program přerušit, napište nám svoje požadavky emailem na info@www.myfoodly.cz, vždy nejpozději  3 dny před požadovaným datem přerušení. Váš požadavek obratem potvrdíme a program o vynechané dny prodloužíme.

 

5) Jakým způsobem za vybraný program zaplatit?

  • U on-line objednávky lze provést platbu pouze bankovním převodem.
  • Objednávku je nutné mít uhrazenou, abychom vám krabičky mohli doručit.
Jste tu správně, Papa Food Prague je nově MyFoodly. Změnili jsme pouze název VŠE, CO MÁTE RÁDI, ZŮSTÁVÁ.
Informace ohledně stávky zemědělců a možného omezení při doručování krabiček. Více ZDE.
Informace ohledně stávky zemědělců a možného omezení při doručování krabiček. Více ZDE.
Jste tu správně, PapaFood Prague je nově MyFoodly
0
    0
    Košík
    Váš košík je práznýZpět do obchodu